چه درمان می تواند برای درمان کلیه قشر کیست های مورد استفاده در
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند برای درمان کلیه قشر کیست های مورد استفاده در

چه درمان می تواند برای درمان کیست کورتیکال کلیه قشر CystRenal پر از مایع می تواند در یک یا هر دو کلیه توسعه استفاده می شود. اگر آن را ساده و بدون علامت است، بیماران می توانند درست مثل مردم عادی زندگی می کنند. در غیر این صورت، آنها باید درمان را برای مدیریت آن.
درمان برای درمان کیست کورتیکال کلیه
درمان غذا و معاینه منظم
اگر کیست کورتیکال کلیه بیماران بسیار کوچک است، آنها پیشنهاد به دنبال یک درمان غذایی صحیح و شیوه زندگی سالم است که می تواند کمک به کاهش سرعت رشد کیست های کلیه و جلوگیری از عوارض کیست کلیوی. علاوه بر این، معاینه منظم مورد نیاز است برای نظارت بر تغییر کیست کورتیکال و باعث می شود بیماران درمان به موقع در صورت لزوم.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این یک نوآوری فشرده سازی گرم سنتی که تنها می تواند بهبود گردش خون و کاهش درد تماس بیماران هنگام در محل کلیه است. پزشکی میکرو چینی داغ فشرده درمان می توانید باز جذب مایع کیسه را بی درنگ و توقف پر از مایع به دیوار کیستیک، پس از آن می توانید کیست کورتیکال کلیه درمان و جلوگیری از عود آن به طور موثر. چه چیزی بیشتر، آن را برای اندازه های مختلف از کیست کورتیکال کلیه مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک کیست در دسترس است.
عمل جراحي
جراحی است که اغلب برای حذف کیست بسیار بزرگ قشر. اگر بیماران دارای درد شدید کلیوی ناشی از کیست بزرگ، عمل جراحی یک انتخاب خوب است. با این حال، اگر بیماران عفونت های دستگاه ادراری یا هماچوری، ممکن است آنها نیاز برای به تاخیر انداختن این عملیات.
شما می دانید بیمار متفاوت شرایط بیماری های مختلف است، به طوری که در طول درمان، دکتر درمان مختلف بر این اساس ترتیب. اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید برای درمان کیست کورتیکال کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: